sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Barbecue party

Heippa taas! Vietettiin perjantaina vähän grillijuhlia ja eilinen päivä menikin sitten niistä toipuessa. :D Kyllä huomaa, että ikä alkaa jo painaa kun nykyään tuntuu että juhlimisen jälkeen menee ainakin se pari päivää että olo palautuu normaaliksi. Perjantai oli muutenkin loisto päivä, aamulla oli salitreenit jossa oli luvassa kunnon vatsalihasrääkkiä ja sen jälkeen lähdin Johannan kanssa kaupungille. Aurinko paistoi ja vihdoin tuntui siltä, että kesä on saapunut Irlantiinkin. Käytiin postissa vähän kyselemässä minkälaisia paketteja täältä ois mahdollista kotiin lähetellä ja tän hetken suunnitelma on, että yritän löytää jostain jättimäisen laatikon ja sulloa sinne 20 kilon edestä tavaraa, jonka sitten postitan koti-Suomeen. En tajua mikä logiikka Irlannin postilla on kun 5 kilon ja 20 kilon paketin postittaminen maksaa ihan yhtä paljon, mutta kelpaa mulle! Sen jälkeen ajateltiin ihan vaan nopeasti piipahtaa Penneysillä (=Primark, en vieläkään tiedä miksi sillä on täällä eri nimi) ja New Lookissa, mutta kuinkas kävikään...
Noh, jälleen hiukan köyhempänä selvittiin sitten lopulta ruokaostoksillekin ja kauppakasseja bussipysäkiltä kotiin raahatessani manasinkin kiukkuisena Johannalle, että onneks ei tarvii tätäkään enää kuin kaks kertaa tämän jälkeen tehdä. Joitain asioita täällä ei tuu ikävä ja kaukana oleva ruokakauppa on yks niistä!

Hello again! On Friday we had big barbecue party and yesterday I spent whole day by recovering from it :D I can really tell I am getting older because nowadays after hard partying you need at least two days to recovering. The day on Friday was great, in the morning I went to gym and we did some killer workout for abs and after that I went to city centre with Johanna. Sun was shining and finally it felt like summer has also arrived here. We went to post office to ask what kinds of parcels we could possibly send home and how much it would cost. My new plan is to find a really big box somewhere and pack 20 kilos of clothes and other stuff there and then post it to Finland. I can't understand the logic with Irish post because the price is same whether you post 5 kg parcel or 20 kilo parcel. But I don't complain, probably I have like 100 kilos of stuff so more is better :D After that we decided to stop by in Penneys (=Primark, I still don't know why it has different name here) and New Look really fast but of course it didn't work...
Well, feeling poor but happy we finally went to Tesco, too and while carrying my heavy grocery bags home from the bus stop I said to Johanna that luckily I only need to do this two more times and then I am done. Some thing I won't miss and grocery store being quite far from my apartment is one of them. 

Going to gym, yellow is my new favourite colour :D



 As you can notice, Yves Rocher is working and I am not pale as ghost anymore!

My outfit for our shopping trip


Takki // Jacket: H&M
Paita// Shirt: River Island
Farkut // Jeans: VILA
Reppu // Backpack: Primark
Kengät // Shoes: Din Sko
Panta // Headband: Claire's
Kaulakoru // Necklace: H&M


Tultiin takaisin niin myöhään, että mun laittautuminen sujui kamalalla kiireellä. Onneksi oli ollut letit päässä koko päivän joten avasin vaan ne ja tadaa, mun kiharat iltaa varten oli valmiit. Asuksi valitsin New Lookista löytämäni maksimekon ja kesäisissä tunnelmissa mentiin muutenkin. Tietysti sitten kun lähdin kävelemään juhlapaikalle, alkoi sataa kaatamalla ja kiharatkin lässähti. Bileet oli kaikinpuolin onnistuneet. Aluks oli oikeestaan vähän tylsää kun kaikki vaan odotteli että milloin saadaan ruokaa, mutta Simonen kanssa lähdettiin sitten nokkelina (=piheinä) tyttöinä sen luokse tyhjentämään viinipulloa ja noin puolen tunnin kuluttua juhlafiiliskin olikin jo katossaan. Loppujen lopuks ei edes syöty mitään koska sen viinin jälkeen ei ollut enää yhtään nälkä :D Ruokaosuuden jälkeen bileet jatkui tosiaan samassa mestassa, tanssittiin paljon ja pakko myöntää että myös juotiin aika paljon, tequilaakin tuli nautittua piiiiiiitkästä aikaa ja oli kyllä ihan superhauskaa. Baari meni kiinni jo puolen yön jälkeen, joten jatkettiin asuntolalle afterpartyihin, joista itse sitten kotiuduin tosiaan vasta viiden jälkeen aamulla.

I came home so late that I had to prepare myself really fast. Luckily I had braids the whole day so now I only opened them and tadaa, my curls were ready for the evening. I decided to wear my new maxi dress from New Look and the whole outfit really made me feel like summer. Of course, when I left my house it was already raining like crazy and after 500 metres walk my braids were already gone. And then the party itself, oh it was so good! First the atmosphere was little bit boring because everybody was just waiting to get food so me and Simone decided to save some money and go to her place to have some wine. And after a bottle of wine and some vodka the party feeling was on! Actually we didn't even eat the barbecue food because after the wine we were not hungry anymore :D After eating, the party continued at the same place, we danced a lot and I have to admit that we also drank quite lot. I even had tequilas, first time for soooo long and the whole night was super fun! Pub was closed after midnight so we went back to our dorm and had after party there. I returned home after 5am in the morning :D

And party outfit!

Maksimekko // Maxi dress: New Look
Hattu // Hat: H&M
Kaulakoru // Necklace: H&M
Saappaat // Boots: New Look





Eilen aamulla ei sitten enää ollutkaan niin hauskaa, koko päivän oli aika jäätävä olo ja nyt muistan taas miksen nykyään juo kovin usein tai paljoa. Se seuraavan päivän olotila on vaan niin kamala ja yksi päivä menee melkeen täysin hukkaan kun koko ajan tekee vain mieli nukkua. Hyvä puoli tässä laiskuudessa on tietty se, että oon lukenut 50 Shades Of Darker:ia jo puoleen väliin ja se on ihan yhtä koukuttava kuin sarjan eka kirjakin!

Yesterday morning it wasn't so fun anymore, the whole day I have felt quite bad and now I really remember why I don't drink so often anymore. The day after is always so terrible and then you kind of lose one day because the only thing you wanna do is to sleep. Or read the 50 Shades Of Darker like I did, it's just as addictive as the first book was.

Myös eilinen ilta oli vallan loistava, sillä vietettiin tyttöjeniltaa parhaustyttöjen kera. Ruokateemana oli tällä kertaa Kreikka ja itse valmistin meille ison satsin kreikkalaista salaattia. Lisäksi tarjolla oli lihapullia, patonkia, oliiveja ja tsatsikia. Nom <3 Koska pääruoka oli aika terveellisestä päästä, päätin nauttia jälkkäriäkin hyvällä omallatunnolla. Audrey oli leiponut meille ihan järjettömän hyvää banaanikakkua ja sen kaveriksi meillä oli Ben & Jerreysiä. Lisäksi oli tapioca-kookos-banaani jälkkäriä. En oo koskaan aikaisemmin syönyt tapiocaa tai oikeestaan ees tiennyt koko aineen olemassaolosta, mutta onhan se nyt tosi hauskan näköistä! Ja maistuikin hyvältä, ainakin tämä combo.
Aterian jälkeen kömmittiin käperryttiin sohvalle täkkien alle ja katsottiin koneelta Young Adult-niminen leffa. Se oli aika erikoinen, mutta itse tykkäsin kyllä. Mun huumorintajulle just sopivaa. Sitten tulin kotiin ja ryömin unten maille, koska tänään mun ihan oikeasti pitää opiskella _koko_ päivä. Yäk.

Also yesterday evening was great because we had girls night with my best girlfriends. Food theme of the evening was Greece and I prepared a big bowl of Greek salad for us. We also had meatballs, baguette, olives and tzatziki. So good <3 Because the main course was quite healthy, I decided to also enjoy of desserts. Audrey had baked a delicious banana cake for us and of course we had some Ben & Jerreys with that. She had also made tapioca-coconut-banana dessert fos us, it was so cool. I have never eaten tapioca before or actually even heard about that stuff but it looked so fun! And also tasted good.
After the meal we moved to the couch, wrapped ourselves in blankets and watched a movie called Young Adult from Audrey's laptop. It was a little bit weird but I really liked it. It was perfect for my sense of humour. Then I returned home and went straight to bed because today I really have to study the _whole_ day. Ugh.

My outfit for girl's night

Maxihame // Maxi skirt: Primark
Farkkuliivi // Denim vest: Only
T-paita // T-shirt: River Island
Kengät // Shoes: Primark
Kaulakoru // Necklace: so old, bought it somewhere in Tallinn :D
Panta // Headband: Primark






And some food pictures, as always :)





On Thursday I tried a new recipe for a healthy version of an apple pie and I tell you that it tasted fantastic! And it doesn't include any white flours, sugar or butter. Recipe is from The Good Morning blog.  

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti