Ekat lomapäivät takana ja on kyllä ollut ihan mahtavaa :) Keskiviikkona meillä oli tosiaan luokkabileet ja oltiin varattu Mardykeesta tunnin keilaus ja sen jälkeen tunnin karaoke. Lisäksi hintaan kuului naposteltavaa ja juoma-alennuksia. Keilaushan meni mulle tyypilliseen tapaan eli olin ihan uskomattoman huono! Yhden täyskaadon onnistuin ihmeen kaupalla saamaan. Mutta hauskaa oli ja sehän keilatessa on pääasia. Karaoke puolestaan oli ihan hullua, rakastan meidän ihania, hulluja luokkalaisia. Spice Girls, Tina Turner ja muut ikisuosikit raikasi. Tän jälkeen päädyin itse An Brogiin vaihtarikavereiden kanssa, se oli tupatentäynnä mutta oli kyllä hauskaa.
First days on holiday have been so great :) On Wednesday we had our classparty and we had booked bowling and karaoke from Mardykees. Price also included some finger food, drink discounts and jellyshots. Bowling went in a usual way, I sucked!! I managed to get one strike by accident but otherwise I was just so bad. But it was a lot of fun and it's the main thing with bowling. Karaoke was crazy, I love our lovely, crazy classmates! Spice Girls, Tina Turner and other old favourites really made it work. After that I ended up in An Brog with other exchange students, it was crowded but still fun.
Illalla oli sit vuorossa taas vaihteeksi biletystä (nauroinkin että nyt vikalla viikolla näköjään biletän koko lukukauden edestä), istuttiin ensin iltaa asuntolalla ja jatkettiin sitten sieltä porukalla Savoyhin. Siellä oli ihan sairaasti väkeä ja mahti meininki! Tanssilattialle ei ees uskallettu mennä, joten vallattiin yläkerran "parvelta" oma tila ja tanssittiin sit siellä. Ilta meni oikeastaan kokonaan tanssimisen merkeissä ja pilkun jälkeen suunnattiin takasin kotiin. Mulla oli ihan kamala nälkä ja kotona vedinkin eiliseltä jääneet salaatit ja yhden omenan naamaan :D Nauroin itekseni että aina vaan paremmaks menee nää mun yölliset eväät...
Yesterday I spent a lazy day, didn't even go to gym. I packed some of my stuff, read all the blogs and cooked nice dinner. It's so weird feeling that suddenly you don't _have to_ do anything but you can choose what you would like to do. My flatmates left yesterday and now it's weird and empty here. I have just been listening all the good songs and singing out loud because now nobody gets any traumas of my terrible voice :D
In the evening it was time to party again (I feel like I am partying more this week than during the whole semester), we first met in our dorm and headed then to city centre, to club called Savoy. It was so crowded, oh god! We didn't even dare to go to dance floor so we found our own place from balcony and danced there. Actually we danced the whole night again and it was sooooo great! After 2pm they started to close and we returned home. I was so hungry when I got home that I ate rest of my yesterday's salad and one apple :D And laughed alone in my room because my night snacks are just getting funnier all the time.
Warm pasta salad with my new favourites: aubergine and olives!
Yesterday I was wearing:
Tänään sitten heräsin pirteänä neljän tunnin yöunien jälkeen, keittelin aamupuurot ja suuntasin päättäväisesti salille pt-treeneihin. Luvassa oli 100-workout, joka siis menee näin:
100 haaraperushyppyä
90 peruskyykkyä
80 vatsarutistusta (40 jalat maassa, 40 jalat koukussa ilmassa)
70 punnerrusta (kyllä 70! :D ja minähän muuten tein ne! tosin edelleen naisten versioita.. Tän kesän tavoite olkoon, että syksyllä vedetään ainoastaan miesten)
60 paikallaan tehtyä sprinttiliikettä, eli ihan kun juoksisit mahd lujaa mutta teet sen vaan paikallas pysyen. En tiiä onko tällä joku oikea nimi?
50 haaraperushyppyä
40 peruskyykkyä
30 vatsarutistusta (jalat suorina, ylhäällä, tavotteena koskea käsillä joka kerta varpaita)
20 punnerrusta
10 minuuttia juoksumatolla, itselläni vauhtia 11.0, tavotteena säilyttää sama vauhti koko ajan. Tiiän ettei se oo kova vauhti jos on tottunut juoksemaan, mutta mulle toikin oli jo kidutusta :D)
This morning I woke up nice and bright after 4 hours sleep, prepared my breakfast porridge and went to gym to my pt-training. Today we did workout called: "100-workout". This is how it goes:
100 jumping jacks
90 basic squats
80 crunches (40 feet on the ground, 40 feet on the table top)
70 push-ups (yes, 70! :D and I did them all! Still just ladies versions though. So my goal for this summer will be that in Autum I will only do men version ;)
60 sprints, just like you would be running very fast but stay where you are and count slowly to 60
50 jumping jacks
40 squats
30 crunches (feet to the ceiling)
20 push-ups
10 minutes sprinting on the treadmill (I had pace 11.0 and aim was to keep the same pace all the time. I know it's not fast, but for me it was hard because I am still learning to run :D)
Ja nää kaikki vedetään siis putkeen ilman mitään taukoja. Lyhyt mutta tehokas! Halusin lähinnä kirjottaa tän itselleni muistiin, koska tätä tuun kyllä tekemään jatkossakin. Tuuli, ootko valmis? :D
Tänään vuorossa on lisää rentoutumista ja pakkailua ja illalla sitten yhden kaverimme synttäribileet täällä asuntolalla. Aika myös hyvästellä muutamat kaverit, jotka suuntaa huomenna jo kotiinpäin. Nyt se sitten taas alkaa, hyvästien jättäminen : <
All of these are done in a row, without breaks. It's quite short but really hard if you give your everything! I just wanted to write this down for myself because I will definitely be doing it at home too. Tuuli, are you ready? :D
Today it's time for more relaxing, packing and later in the evening we will have a birthday party of one friend. It's also time to say goodbye to couple of friends who will leave already tomorrow. So sad, now it starts again - goodbyes : <
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti